Van taart naar decolleté

by

trendwolves_HQ_2
Het is zover, de trendwolves hebben een nieuw hol gegraven in de, jawel, Tortelduifstraat in Gent. We zijn er in een deel van de kantoren van het productiebedrijf Conception ingetrokken die overal hun conceptiesporen hebben nagelaten. Sommige boeken, mappen, archieven, dossiers, magazines moeten nog hun weg naar een rek of kastje vinden maar dat lukt nog wel de komende weken. De bureauopstelling kan ook nog beter maar het is nu al een verademing om zonder bureaulamp aan de slag te kunnen onder de lange lichtstraat die in het plafond van het oude magazijn is verwerkt.
We moeten nu wel de dagelijkse taartjes van onze bakker in de Molenaarsstraat missen maar het decolleté van de madam van de broodjeszaak in de Virginiastraat compenseert ruimschoots. Onze jongste Trendwelp heeft er voor zichzelf een punt van gemaakt dat hij voor het einde van dit jaar de broodjesmadam complimenteert met haar uit de kluiten gewassen decolleté. We zien nog wel of ze dit weet te appreciëren. Sowieso doet het verkassen naar een echt bureau ons goed.
Zelf ben ik nog wat fietsroutes tussen onze nieuwe stek en het Sint-Pietersstation aan het testen maar een ding weet ik al, het zal langs tettemadam zijn.

Tags: , ,

2 Reacties to “Van taart naar decolleté”

  1. tine lemaitre Says:

    Ik ben blij dat ik die madam(me) niet ben;)) ongewenste …??

  2. alex Says:

    Ik had de eervolle vermelding over het hoofd gezien, maar die wil ik nu wel even opeisen! Tis te zeggen.. dat moeten we aan de dame in kwestie over laten, ik bestel alvast de nu al classic ‘Tonijntino’!

Geef een reactie

