Scheuradvertenties

by
dsc00391.jpg dsc00392.jpgdsc00393.jpg
Adverteerders smeken elk op hun manier om enkele seconden van onze aandacht in de hoop dat het blijft hangen. Dus overal krijg je van die eyecatchers die elkaar proberen te overklassen in grootte, volume, concept, originaliteit en het aantal keren dat je zo’n ad onder ogen krijgt. Maar de hoeveelheid aan informatie en beelden die we hierdoor te verwerken krijgen, is dus zo massaal geworden dat er maar een fractie bewaard blijft op onze hard disc zonder het te hebben over de visuele vervuiling van het stadsbeeld.
Deze kleine scheuradvertenties die ik in Parijs op nieuwjaarsdag op alle soorten palen, vuilbakken, telefooncellen, … geplakt zag, zijn in elk geval minder schreeuwerig en hebben een heel apart tooltje om je het memoriseren te vergemakkelijken. Je scheurt gewoon een strookje af en je hebt alle info die je moet onthouden: telefoonnummer, e-mailadres, datum concert, … Low budget en efficiënt.

Tags: , ,

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s


%d bloggers op de volgende wijze: